کسب درآمد از اینستاگرام به دو روش رایج
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از اینستاگرام و حتی اینترنت و فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که تا ۱۵ سال پیش به ذهن ها نمی رسید و کسی در این مورد هیچ ایده ای نداشت، اما امروزه کسب پول و درآمد یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد شده است و بسیاری از مردم با اکتفا به این روش درآمدهای کلانی را کسب کرده اند. اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که به بستر بازاریابی و تبلیغاتی تبدیل شده است که روش های زیادی برای کسب درآمد در آن وجود دارد. در حال حاضر شناختن این روش ها یکی از ضروری ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

از آنجایی که تعداد کاربران در اینستاگرام روز به روز بیشتر می شوند؛ شما می توانید با شناخت صحیح آن به دسته اشخاصی وارد شوید که می توانند از اینستاگرام یک درآمد خوب کسب کنند. البته پیشنهاد من به شما این است که قبل از آن سعی کنید این کلمه را به درستی تلفظ نمایید. در این مقاله می خواهیم به کسب درآمد از اینستاگرام از اینستاگرام بپردازیم و به همین دلیل این شبکه اجتماعی را اینِستاگرام، ایستاگرام، اینستا، اینیِستا و هر کلمه استباه دیگری تلفظ نمی کنیم. با ما همراه باشید تا تمام رموز مربوط به اینستاگرام را بیاموزید.

کسب درآمد از اینستاگرام

موارد مورد نیاز برای کسب درآمد از اینستاگرام :

شما برای ورود به هر کسب و کاری و راه اندازی اولیه آن نیاز به ابزارها و اقداماتی دارید، اینستاگرام هم از این قاعده مستثنی نیست و باید قبل از اینکه برای کسب درآمد از آن اقدام کنید؛ کارهایی را انجام دهید که بعضی از آن ها عبارتند از :

  1. ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری در این برنامه ایجاد کنید.
  2. در صفحه ای که برای خود ایجاد کرده اید، خود را به خوبی معرفی کنید.
  3. در این صفحه باید اطلاعات تماس به خوبی وارد شود.
  4. در هنگام پست و استوری گذاشتن، حتماً باید از کلمات و هشتگ های مناسبی استفاده کنید.
  5. حتماً باید مشخص باشد که شما چه شغلی دارید و چه حرفه ای را دنبال می کنید.

علاوه بر پنج مورد بالا باید به این نکته توجه داشته باشید که پست گذاشتن با اصول خاص موجب می شود بازدید شما بالاتر برود. این یعنی شما باید برای پست گذاشتن یک برنامه و یا زمان مشخص را در نظر بگیرید. شما نباید در یک روز تعداد زیادی پست انتشار دهید و سپس هیچ فعالیتی نکنید. تعداد پست ها مهم نیست، مهم الگویی است که دنبال می کنید و حضور مداوم شما در صحنه است.

معمولاً اشخاصی که زمان کافی برای صفحه خود نمی گذارند و کم کاری می کنند، از ذهن مخاطب حذف می شوند. علاوه بر هشتگ های مناسب شما باید محتوایی را منتشر کنید که دارای کیفیت مناسبی باشد. از آنجایی که در اینستاگرام محتواهای دیدنی زیادی دیده می شود، شما باید یک محتوای چشم گیر تولید کنید و عالی عمل کنید. این محتواها باید به شما کمک کند تا با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمایید و بتوانید از طریق کامن و دایرکت و … با آن ها در تماس باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام

راه های کسب درآمد از اینستاگرام :

برای اینکه بتوانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید، می توانید روش های زیادی را دنبال کنید که ما در ادامه تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنیم :

این مطلب را حتما بخوانید  ویژگی های سی آر ام مدرن چیست؟

کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی معرف (affiliate marketing) :

در این روش کسب درآمد از اینستاگرام شما می توانید برندهای دیگری را تبلیغ کنید و محصولات آن ها را بفروشید و در ازای آن پول دریافت کنید. شاید تا امروز بلاگرها و چهره های شاخص زیادی را دیده باشید که با انتشار یک پست یا استوری به معرفی یک محصول می پردازند و برای تبلیغ آن مبلغی را دریافت می کنند. در این پست معمولاً یک لینک و یا راه ارتباطی با برندی که که تبلیغ می کنند، قرار می دهند و کاربران را به سمت آن هدایت می کنند.

اگر شما هم بخواهید به این روش اقدام کنید، باید لینک خرید محصولات برند مورد نظر خود را در بخش بیو (bio) یا کپشن (caption) پُست تبلیغاتی ‌خود قرار دهید. همچنین شما می توانید لینک را در استوری قرار دهید و مخاطب را به سایت فروش ارجاء دهید. راز موفقیت شما در کسب درآمد از اینستاگرام به روش افیلیت مارکتینگ، تولید یک محتوای جذاب است که با تعدادی ویدیو و تصویر با کیفیت و مخاطب پسند می تواند به موفقیت شما کمک کند.

 کسب درآمد از اینستاگرام affiliate marketing

تولید محتوا برای اسپانسرهایی که پیدا می کنید :

معمولاً این روش برای اشخاصی درآمد زایی می کند که صفحه پر مخاطبی دارند و به همین دلیل شرکت های زیادی را به خود جذب می کنند تا برای یک پست و یا استوری از برند آن ها مبلغ زیادی را بپردازند. البته مبلغی که می پردازند، به موارد متعددی وابسته است که عبارتند از  :

  • میزان زحمتی که برای پست کشیده اید.
  • مدت زمانی که پست در صفحه شما می ماند.

کسب درآمد از اینستاگرام به وسیله فروش :

همانطور که اشاره کردیم اینستاگرام بستری از تبلیغ است، اما نیاز نیست که شما حتما برای برندها یا اشخاص دیگر تبلیغ کنید و می توانید مهارت ها و کالاهایی که خودتان تولید کرده اید را در معرض نمایش قرار داده و محصولات یا خدماتی را که خودتان تولید کرده اید بفروشید. برای مثال یک عکاس می تواند نمونه کارهای خود را در اینستاگرام قرار دهد و به مخاطب معرفی کند. شما می توانید با انجام تبلیغات مورد قبول در اینستاگرام فروش زیادی را انجام دهید.

کسب درآمد از اینستاگرام

سخن پایانی :

شما می توانید به روش های زیادی از اینستاگرام درآمد کسب کنید، همچنین می توانید با ایده های مختلف و تولید محتوای منحصر و قوی مخاطبان را به خود جذب نموده و با روشی که دارید آن ها را به مشتری تبدیل کنید. هرچه صفحه پر مخاطب تری داشته باشید می توانید فروش بیشتری داشته و برنده های بیشتری را جذب کنید که برای آن ها تبلیغ کنید.

 

https://internetchk.com/make-money-from-instagram/

شما می توانید در حین لذت بردن از دنیای مجازی، به کسب درآمد از آن ها به خصوص اینستاگرام بپردازید. همچنین شما می توانید در این راستا از مشاورانی در این زمینه کمک بگیرید. علاوه بر این شما می توانید در این زمینه از کارشناسان اینترنت چک در زمینه تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرمارکتینگ کمک بگیرید. شما می توانید روش های کسب درآمد از آپارات را هم در مجله اینترنت چک بخوانید





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: